top of page
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons distributiecentrum ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track & trace code van jouw bestelling. Zodra je bestelling is meegegaan met de postbezorger kun je hem volgen. Heb je gekozen voor verzending naar een winkel, dan ontvang je een afhaalbewijs wanneer je bestelling klaar ligt.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Als je voor 22.00 bestelt ontvang je je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen.
  • Bestelling (nog) niet geleverd
    Als je voor 22.00 bestelt ontvang je je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen. Je Track & Trace code ontvang je binnen 1 á 2 dagen na het plaatsen van je bestelling.
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    Plaats alle items in je winkelmandje. Ga vervolgens naar je winkelmandje. Controleer in je bestelling of alles klopt en klik op nu bestellen Login of vul hier je persoonlijke gegevens in. Kies je verzendmethode en betaalmethode en klik op betalen. Je ontvangt nu een orderbevestiging.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Wij verzenden met PostNL. De verzendkosten zijn €3,95. Dit is een bijdrage voor de verzending en het verpakkingsmateriaal. Afhalen in de winkel is gratis.
  • Mijn betaling is geweigerd, wat moet ik doen?
    Als uw betaling is geweigerd, raden wij u aan uw bestelling opnieuw te plaatsen met een andere betaalmethode en uw webpagina te vernieuwen. Wij raden u aan uw cache en cookies te wissen en Google Chrome te gebruiken voor een optimale navigatie. Als het probleem aanhoudt, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw bank om na te gaan wat uw betaling verhindert. Onze klantenservice is ook beschikbaar om u te helpen.
  • Hoe kan ik betalen met een giftcard?
    Het is mogelijk om je online bestelling met de giftcard van Leezr Optiek te betalen. Dit kun je doen bij de laatste stap (Hoe wil je betalen?) in het bestelproces. Voer de gehele code van je giftcard in het veld voor het kaartnummer in en voer dan nogmaals de laatste 3 cijfers van je code in het PIN-veld in. Is het aankoopbedrag hoger dan het giftcard saldo, dan kun je het resterende bedrag betalen met één van de bovenstaande betaalwijzen. Is het te betalen bedrag lager dan het giftcard saldo, dan blijft het overige bedrag op je giftcard staan. Let op: dit is een andere plek dan de kortingscode. Zodra je de code hebt ingevuld, kun je ook direct het saldo van je giftcard zien. Als je een bestelling wilt retourneren die je met een giftcard hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort op de giftcard. Bewaar deze dus goed. Heb je hem al weggegooid? Neem dan contact op met het Customer Care Team.
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Je kunt afrekenen via iDEAL, Creditcards/betaalkaarten, Google Pay, Apple Pay of met een giftcard. De informatie die u ons verstrekt om uw bestelling te verwerken wordt alleen gebruikt voor onze zakelijke relatie. In geen geval wordt deze informatie gedeeld met derden of doorverkocht.
  • Hoe kan ik mijn coupon / kortingscode gebruiken?
    Heb je een kortingscode? In dit geval kun je hier (deels) mee betalen door de code in te voeren in je winkelmand. De stap voor de check out. Als je op de hoogte wilt blijven van onze acties, volg ons dan op Facebook of Instagram of schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
  • Wat moet ik doen als ik twee keer ben gefactureerd?
    Als uw betaalkaart meer dan eens is belast, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat u een betalingsbewijs verstrekt, zodat ons team u kan helpen. Om de afschrijving te volgen en de identiteit van de betaler te verifiëren, wordt u gevraagd bepaalde gegevens te bevestigen.
  • Mijn kortingscode of giftcard werkt niet. Wat moet ik doen?
    Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Zorg dat je je kortingscode, giftcard nummer en (indien beschikbaar) ordernummer bij de hand hebt. Wij zullen zo snel mogelijk voor je uitzoeken waarom het niet werkt.
  • Wat gebeurt er als mijn bestelling zoekraakt of vertraging oploopt?
    Zodra de pakketten zijn verzonden, worden ze door de vervoerder in ontvangst genomen en kan ons logistiek team niet meer tussenbeide komen. Als de levering van uw bestelling vertraging oploopt tijdens het traject, nodigen wij u uit om eerst contact op te nemen met de gekozen vervoerder. Zij kunnen een nieuwe levering plannen zodat u uw bestelling zo snel mogelijk kunt ontvangen. Als uw bestelling tijdens het transport verloren is gegaan, neem dan contact op met onze klantenservice en zorg ervoor dat u uw afleveradres bevestigt. Zij zullen in staat zijn om een klacht in te dienen bij de transporteur en een nieuwe bestelling voor u te verwerken.
  • Zijn de belastingen inbegrepen?
    Onze prijzen zijn inclusief alle belastingen voor bestellingen naar Europese landen. Meer informatie vindt u in artikel #4 van onze Algemene Voorwaarden.
  • Mijn bestelling is geleverd, maar ik heb hem niet ontvangen. Wat moet ik doen?
    Houd er rekening mee dat de door de vervoerder verstrekte trackinginformatie soms voortijdig wordt bijgewerkt. Daarom vragen wij u één tot twee werkdagen langer te wachten voor het geval het pakket nog bij de vervoerder ligt en in de tussentijd wordt afgeleverd. Wij raden u ook aan om bij uw buren na te gaan of zij uw pakket per ongeluk hebben ontvangen. Als uw bestelling binnen 2 dagen nog steeds niet is aangekomen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op het volgende adres: klantenservice@deleezrshop.nl zodat zij een onderzoek kunnen instellen bij de vervoerder.
  • Wat zijn de levertijden en methoden?
    Levertijden worden uitgedrukt in werkdagen (exclusief zaterdagen, zondagen en feestdagen) en variëren naargelang het land van bestemming. Alle bestellingen die voor 9.30 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden, behalve op vrijdag. Na 9.30 uur wordt de bestelling de volgende werkdag verzonden. Wij leveren aan de volgende landen: *: De leveringskosten worden berekend bij de keuze van de leveringswijze bij het afrekenen. Als uw land niet in de lijst staat, betekent dit dat wij De Leezr Shop daar niet leveren.
  • Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender?
    Als u bij het controleren van uw online tracking ziet dat uw bestelling niet kon worden geleverd en naar de afzender is teruggestuurd, betekent dit dat de vervoerder uw adres en/of postbus niet kon identificeren. In dit geval nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice om ons de juiste en volledige contactgegevens of een ander adres te geven. Wanneer wij het pakket terug ontvangen, zullen wij per e-mail contact met u opnemen om uw gegevens te verifiëren, dus controleer uw berichten regelmatig totdat u uw pakket heeft ontvangen. In het geval dat het pakket wordt teruggestuurd om een reden waarvoor de klant verantwoordelijk is (niet opgeëist pakket, onjuist/onvolledig adres...), zal de klant nieuwe leveringskosten moeten betalen voordat het pakket opnieuw wordt verzonden.
  • Hoe lang is de levertijd?
    De levertijd is ongeveer zo’n 2 a 3 werkdagen.
  • Wordt er internationaal geleverd?
    Ja. Op dit moment leveren wij in Nederland, België, Duitsland en Engeland.
  • Wat zijn de verzendkosten voor leveringen van de webshop?
    Bij bestellingen vanaf €79,00 berekenen wij geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €79,00 wordt €6,95 gerekend.
  • Hoeveel kost de verzending?
    Bij bestellingen vanaf €99,00 berekenen wij geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €99,00 wordt €6,95 gerekend.
  • Kan ik een online bestelling retourneren in een winkel?
    Ja, dat kan. Retourneren van je (online) bestelling kan in één van onze winkels, binnen 30 dagen, met de aangehechte labels. De artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd geretourneerd te worden.
  • Hoe werkt terugbetaling bij retourneren via de webshop?
    Terugbetaling iDeal of creditcard Als je retourzending is afgehandeld ontvang je een e-mail. Hierna wordt het aankoopbedrag (-€3,95 retourkosten) binnen 30 dagen teruggestort op je rekening wordt aangepast. Terugbetaling giftcard Als je een bestelling met een giftcard hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort op de giftcard. Bewaar deze dus goed. Heb je hem al weggegooid? Neem dan contact op met het Customer Care Team.
  • Kan ik een winkelaankoop retourneren via de webshop?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kan wel op vertoon van een betaalbewijs je aankoop retourneren in een andere winkel dan waar je het hebt gekocht.
  • Wat zijn de retourkosten?
    Retourzendingen zijn voor rekening van de klant. De Leezr Shop verstrekt geen pre-paid retourlabels. Het retourformulier dat wij verstrekken bevat alleen het retouradres waar u uw bestelling naartoe kunt sturen en biedt u de mogelijkheid om aan te geven of u een omruiling of terugbetaling wenst. Met deze informatie kunnen onze medewerkers de verwerking van je retourzending bespoedigen. Retourneren in de winkel kan ook. Dit is gratis.
  • Hoe werkt de terugbetaling bij retourneren in winkel?
    Kom je een winkelaankoop retourneren? Wanneer je een winkelaankoop komt retourneren in één van onze winkels ontvang je binnen 5 werkdagen het retourbedrag terug op dezelfde manier als je de aankoop hebt gedaan. Let op: mocht het bedrag retour gepind worden, dan kan het een aantal werkdagen duren voordat het bedrag op jouw rekening staat. Kom je een online bestelling retourneren? Wanneer je ervoor kiest om je online aankoop te retourneren in één van onze winkels ontvang je het retourbedrag terug op je rekening of giftcard. Het kan een aantal werkdagen duren voordat het bedrag weer op jouw rekening staat.
  • Hoe te handelen bij een ruiling/terugbetaling?
    U kunt binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling een retour aanvragen via uw klantaccount: Log in op uw klantaccount Ga naar "Mijn bestellingen" en kies de betreffende bestelling Geef aan "Verzoek om retour" Kies een reden voor de retour en de betreffende artikelen U heeft de mogelijkheid om optionele opmerkingen toe te voegen; alle feedback van klanten is belangrijk voor ons. Zodra goedgekeurd, kunt u uw pakket naar van de volgende adres sturen: De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Leezr Optiek Ackershof 45 2641 DZ Pijnacker
  • Wat zijn de retourvoorwaarden?
    Kun je (met de aangehechte labels) binnen 30 dagen retourneren via PostNL (€3,95) of in de winkel. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.
  • Verkeerd artikel
    Dit vinden wij erg vervelend om te horen. Heb je een verkeerde maat of kleur ontvangen? Of heb je een andere klacht? Neem dan contact op met onze Customer Care afdeling. Stuur een mail of whatsapp berichtje met jouw ordernummer en een foto van het item met het kaartje. Dan helpen wij je graag verder!
  • Beschadigd artikel
    Dit vinden wij erg vervelend om te horen. Neem contact op met onze Customer Care afdeling. Stuur een mail of whatsapp berichtje met jouw ordernummer en een foto van het item met het kaartje. Dan helpen wij je graag verder!
  • Online bestellen & afhalen in winkel
    Je kunt je webshopbestelling gratis afhalen bij onze winkel. Kies tijdens het bestelproces voor ‘ophalen in-store'. Zodra je pakket klaar ligt ontvang je een afhaalbericht per e-mail.
  • Hoe kan ik Leezr Optiek bereiken?
    Neem gerust contact op met ons Customer Care team: mail naar info@leezroptiek.nl, bel naar 015-3693741 of of stuur ons een WhatsApp bericht via de icon rechtsonder op onze website. Ons Customer Care team staat van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09.30 - 17.00 uur voor je klaar. Wij assisteren je graag.
  • Openingstijden van Leezr Optiek
    Wil je weten wanneer onze winkel geopend is? zo - ma: Gesloten di - vr: 09.30 - 17.30 zat: 09.30 - 17.00
  • Hoe kan ik de Leezr Shop bereiken?
    Bel, of e-mail een van onze specialisten op +31 682208782 of klantenservice@leezrshop.nl en wij assisteren je graag.
  • Bieden jullie gratis oogtesten aan?
    Ja zeker! Maak online of in de winkel een afspraak, laat je ogen meten aan de hand van onze eersteklas apparatuur en koop direct een nieuwe bril (of niet, ook geen probleem). Maak hier direct een afspraak!
  • Hoe weet ik welke monturen bij mij passen?
    Choosing the right frames for your glasses involves considering both comfort and aesthetics. Here's a refined list of guidelines to help you select the perfect pair: Ensure your pupils are aligned with the center of each lens. Select frames that are not wider than the width of your face to maintain proportion. Opt for frames that allow your eyebrows to be visible, preserving your natural facial expressions. Choose frames with a snug fit so they don't slip down your nose. Remember, the most important factor is how you feel wearing them. Confidence and comfort with your choice are key. For personalized assistance, visit Leezr Optiek and our team will be happy to make some suggestions for you.
Woman with Curly Hair and Sunglasses

FAQ's

Staat je vraag er niet tussen?
Neem gerust contact op met ons Customer Care team: mail naar klantenservice@deleezrshop.nl, bel naar 015-3693741 of of stuur ons een WhatsApp bericht via de icon rechtsonder op onze website.

Ons Customer Care team staat van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09.30 - 17.00 uur voor je klaar.
bottom of page